Alla inlägg under september 2007

Av Sofie - 6 september 2007 11:32

Idag började som en tråkig dag. Klockan ringde alltför tidigt. Runt fem var den. Jag blev irriterad över att jag inte orkat plugga klart igårkväll och surade i sängen ett tag. Lite för länge för att jag dessutom skulle hinna äta frukost. Jag åt en banan samtidigt som jag läste. Snart blev det dags att gå till bussen. Alltför snart. Jag går ut i köket och ska slänga bananskalet och gissa vad som står där!


En stor bukett blommor med världens gulligaste meddelande! Tiotusen tack till en underbar tjej!! För låne-lektyr, smink =) och ett (visat) stort hjärta! Ett fång blommor till Sofie! Kram /Stefan PS. Kajalen ligger i ditt fack DS.Så vackra blommor


Detta förgyllde min dag =) Sedan iväg i ett lyckorus till skolan, köpa lite frukost på rasten och efter skolan stannade jag till på Candy Konditori, mitt nya stamställe kan jag lova. Hur mysigt som helst! Ganska dyrt, 19:- för en kopp te (på påse dessutom!) men croissanter som smakar gudomligt. Idag fick jag ännu en överraskning! En av ägarna bjöd mig på en underbar liten kaka till teet och visade mig bilder på tårtor han hade bakat under sin livstid. När jag precis var på väg att gå undrade han om jag inte ville ha en till croissant. Gratis förståss. Tyvärr var jag så trött och mätt att jag var tvungen att åka hem..


Nu ska jag städa lite och sen sova en stund, möjligen läsa lite kurslitteratur så jag har det gjort innan helgen för imorgon kommer Tore hit och jag längtar så mycket!


PUSS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards