Alla inlägg under juni 2007

Av Sofie - 21 juni 2007 20:51

Imorgon är det midsommarafton.. Och här i Trönö är prognosen: Regn. mycket trevligt. Jag är less på det mesta just nu. har varit i härnösand i en vecka och börjat på två kurser, en bildkurs (som verkar bra) och en utomhuspedagogikkurs (om förövrigt inte innehöll nästan nå pedagogik alls..) För att sammanfatta veckan:

  • Jag har blivit attackerad av en måsjävel
  • Jag har gått en mil på en dag
  • Den milen var mycket berg
  • på 2,7 km av den  milen steg vi 300 m över havet = brant som fan
  • jag har hyrt en lägenhet av en kille som berättade att han hyrt ut den till pundare tidigare
  • jag har målat en lime som ser ut som en melon
  • jag har sovit på gårdar och fått hotellfrukost
  • jag har brutit ihop flertalet gånger
  • Nu vill jag bara ta det lugnt, men nejdå, imorgon är det midsommar, och då ska man vara glad och sitta i regnet och hylla sommaren!
Av Sofie - 8 juni 2007 20:02

länge sdan jag skrev nu!


Jut nu sitter jag hemma ho mamma, om har et krånglig tangentbod som inte vill fungera som det ka. (s, r, d, e, och t vill helst inte krivas, men ibland, ller om man trycker hårt och många gånge, så vill det sig väl!)


Tore har tagit studenen och är nu på bal med en skitnygg tjej.


et är varmt här. Mamma och peter ka snart in till san fö att kolla lillbrorsan som gick ut åttan iag, och ska göa stan osäker ikväll. I tan komme Idol-Danny, Idol-Erik och Iol-Cissi uppträda. "Wiiie" eller något i den stilen.


Jag är mst less. Alla drar i mig. Jag vill bara sitta hmma och läsa en god bok. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards